UKK

Täältä löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin liittyen toimintaamme, tuotteisiin ja verkkokauppaan.

Jos et löytänyt vastausta, otathan yhteyttä sähköpostitse [email protected] tai yhteydenottolomakkeen kautta. Verkkokauppa on Sinua varten ja kuulemme mielellämme kehitysehdotuksia!

YRITYKSESTÄ

Minkä maalainen yritys on? Maksaako se veroja Suomeen?

Pinkki Virtahepo on 100% kotimainen yritys. Kuulumme alv- ja ennakkoperintärekisteriin eli maksamme kaikki verot Suomeen.

Mistä nimi on keksitty?

Vuosia sitten pidin blogia, jonka nimi oli Pinkki Virtahepo. Halusimme mieleen painuvan nimen, joka ei rajoittaisi esim. tuotevalikoimaamme tiettyihin tuotteisiin ja jolla olisi jokin henkilökohtainen linkki.

Onko teillä myymälää?

Ei ole. Osallistumme muutamia kertoja vuodessa erilaisille markkinoille, joista ilmoittelemme Facebookissa ja Instagramissa. Markkinoilla tarjolla on osa verkkokaupan tuotteista, koko valikoima on tarjolla vain verkkokaupassa.

Onko teillä noutopistettä esim. varastolla?

Ei ikävä kyllä ole. Noutopisteen puuttumisen olemme korvanneet Postin Lähilokero-palvelulla. Toimitus Lähilokeroon maksaa 2,90€ ja noutopaikkana on Järvenpään K-Citymarket. Lue lisää Lähilokerosta tilausehdoistamme.

TUOTTEET

Tuotevalikoimassa ei ole haluamaani väriä, kokoa tai tuotetta. Voinko kuitenkin jostakin saada sen?

Kyllä voit. Jos esim. haluamaasi väriä ei ole valikoimissa, ota meihin yhteyttä sähköpostitse [email protected] tai yhteydenottolomakkeen kautta. Kerro mistä tuotteesta on kyse ja minkälaisen siitä tarvitsisit. Mikäli tarvitsemasi tuote on saatavana, ilmoitamme Sinulle siitä ja arvioimme saapumisajan ja sen jälkeen päätät, haluatko tuotteen tilata.

Haluamani tuote on loppu. Mistä tiedän milloin sitä tulee lisää?

Tavarantoimittajien toimitusajat vaihtelevat ja siksi emme voi arvioida loppuneen tuotteen tarkkaa saapumista. Tuotteesta voit tilata saapumisilmoituksen haluamaasi sähköpostiin. Kun tuotetta saadaan varastolle ja saldo päivittyy, saat heti ilmoituksen tuotteen saapumisesta ja pääset tuotteen tilaamaan.

Miksi myytte II-laadun tuotteita?

Saapuneet tuotteet pyritään tarkistetaan ennen varastoon ottamista. Joissakin tuotteissa on joko kuljetuksessa tapahtunut vahinko tai valmistuksessa tullut virhe. Nämä tuotteet ovat käyttökelpoisia, mutta virheistä johtuen emme myy tuotteita normaaleilla hinnoilla. Sen vuoksi tarjoamme mahdollisuuden ostaa II-laatuisia tuotteita entistäkin edullisimmilla hinnoilla.

Haluaisin tilata isomman erän tuotteita, miten voin pyytää tarjousta?

Tarvittaessa toimitamme myös isompia eriä. Mikäli haluamaasi määrää ei ole saatavana verkkokaupasta, voit laittaa tarjouspyynnön sähköpostiin [email protected] tai yhteydenottolomakkeen kautta. Kerro mistä tuotteesta olet kiinnostunut ja kuinka monta kappaletta tarvitsisit. Isompien erien toimitusajat vaihtelevat 7 – 30 päivän välillä.

Mikä on Home by Pinkkis?

Home by Pinkkis on meidän oma tuotemerkki. Home by pinkkis -tuotteet valmistetaan itse käsin alusta loppuun. Oma tuotemerkki on synytynyt rakkaudesta käsillä tekemiseen ja haluamme tarjota myös 100% suomalaista käsityötä asiakkaillemme.

TILAAMINEN

Tilausta maksaessa palvelu ilmoitti virheestä. Mitä nyt teen?

Tarkista ensin, oletko saanut tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tarkista myös roskapostikansio. Mikäli olet, on tilauksesi tullut perille. Seuraavaksi tarkista, onko tilauksen veloitus tapahtunut valitsemallasii maksutavalla. Jos veloitus on kirjautunut ja olet saanut tilausvahvistuksen, kaikki on virheestä huolimatta kunnossa. Jos et ole saanut tilausvahvistusta tai jos veloitus ei ole kirjautunut, ota meihin yhteyttä ja selvitämme asian.

Olen maksanut tilauksen mutta haluan palauttaa tuotteen. Miten toimin?

Ennen palautusta, luethan tilausehdot. Sinulla on tuotteille 14 päivän palautusoikeus. Kun tuote on palautunut meille, tarkistamme kunnon ja palautamme Sinulle tuotteen hinnan muutaman päivänä sisällä. Valitettavasti emme pysty tarjoamaan ilmaista palautusta, joten palautuskulut ovat asiakkaan vastuulla.

Haluan paketin tiettyyn postin tai pakettiautomaattiin, miten valitsen sen?

Tilausta tehdessä voit valita postituksen pakettiautomaattiin tai Postin toimipisteeseen. Mikäli toiveissasi on saada paketti tiettyyn pisteeseen, voit ilmoittaa haluamasi paikan tilauksen Lisätiedot -kenttään.

Tilasin tuotteen eikä se ole saapunut, mistä voin kysyä lähetyksestä?

Lähetämme tilaukset pääsääntöisesti kahden (2) arkipäivän kuluessa siitä, kun tilaus on saapunut ja maksettu. Saat sähköpostiisi ilmoituksen, kun tilaus on lähetetty. Sähköpostista näet myös paketin ja XXS-paketin seurantakoodin. Paketin seurantakoodilla voit seurata lähetyksen etenemistä Postin sivuilta.

ASIAKKUUS

Onko minun pakko rekisteröityä asiakkaaksi?

Ei ole. Tilata voit ilman rekisteröitymistäkin. Rekisteröityneenä asiakkaana pääset kirjautumisen jälkeen päivittämään tietojasi, näet tekemäsi tilaukset ym. Palvelu on täysin ilmainen eikä sido sinua mihinkään.

En halua antaa sähköpostitietojani tai puhelinnumeroani, koska en halua sähköpostitulvaa enkä soittoja.

Tänä päivänä tämä on täysin ymmärrettävää. Pinkki Virtahepo ei koskaan luovuta mitään asiakastietoja kolmannelle osapuolelle. Sähköpostiosoite on tärkeä, jotta saat mm. tilausvahvistuksen sekä tilauksen seurantatiedot. Pakettiautomaatin paketeista Posti ei lähetä paperillista saapumisilmoitusta, vain ilmoituksen puhelinnumeroon, joten siksi pyydämme puhelinnumeroasi. Uutiskirjeitä lähetämme vain uutiskirjeen tilanneille eikä mainossoittoja meiltä tule. 

ARVONNAT JA KILPAILUT

Maksaako Pinkki Virtahepo arpajaisveron?

Arvontojen voittojen arvo ei yleensä ylitä arpajaisveron vaatimaa määrää. Mikäli kuitenkin ylittäisi, maksamme verot.

Missä voin osallistua arvontoihin?

Järjestämme toistaiseksi arvonnat Facebook-sivuillamme (www.facebook.com/pinkkivirtahepo) ja/tai Instagramissa (@pinkkivirtahepo).

0
Ostoskorisi